понеділок, 5 травня 2014 р.

Темна Павлівка

Павлівське - Темне
алк. 3.5%, 11.0%
Ще один сорт від невеликого пивзаводу на Волині. Довго я шукав за ним - завжди останню пляшку забирали переді мною :)
ТТХ такі ж як і в їхнього світлого. В запаху - типова "павлівська" посторонка - підгулявші фрукти, сирість. Як трохи дати пиву постояти в бокалі, то з'являється щось схоже на карамель. П'ється легко - все ж одиннадцятка з 3.5% алкоголю. Смак теж "павлівський" - ті ж фрукти, водопровідна вода. От така от темна українська регіоналка.
Цікаво напевно порівняти з Калуським Експортовим до Риги.

16 коментарів:

  1. десь тиждень тому з'явилось :)

    ВідповістиВидалити
  2. ну я регіональне наше пиво п'ю - тому мені нормальне, десь таке як і очікував :)
    плюс то від зберігання залежить - бо його не пастеризують, там термін зберігання 7 днів офіційно і якщо десь не в холоді стоїть, то може бути скисшим.

    ВідповістиВидалити
  3. ок, спробувати значить варто

    ВідповістиВидалити
  4. та пробувати завжди варто. мені, наприклад цікаво нові сорти куштувати :)

    ВідповістиВидалити
  5. Саме словосполучення "темна українська регіоналка" додає цьому пиву балів.
    Випив з великим задоволенням.

    ВідповістиВидалити
  6. а де ви його знайшли, якщо не секрет?
    я колись купувала лиш світле в Києві в одному улюбленому кіоску, але вже давно не зустрічала

    ВідповістиВидалити
  7. брав у Львові - якщо цікавить, можу здати точки :)
    P.S. можна на ти, я ще не такий старий :) мені всього 27

    ВідповістиВидалити
  8. на жаль, у Львові буду нескоро(
    відповідно, якщо буде потрібно, можу здати київські точки))
    p.s. ок) то я з ввічливості, бо лиш недавно зафрендились)

    ВідповістиВидалити
  9. наскільки я знаю - то в Києві зараз нема ніде. Обіцяли перед травневими завезти, але ... Як з'явиться - напишу

    ВідповістиВидалити
  10. А точки з новим пивом здавати потрібно...)))

    ВідповістиВидалити
  11. а вже щось є ? як приїде - здам обов'язково :)

    ВідповістиВидалити
  12. Светлое в Киеве регулярно появляется (как минимум раз в месяц), недавно брал.
    О тёмном обязательно сообщу в http://vk.com/beer_kyiv, если оно всё же появится в более-менее широкой продаже, а то мелькнул малой партией только в Соломенском районе, анонсировать было бессмысленно :(

    ВідповістиВидалити