середу, 9 квітня 2014 р.

Сихівська броварня ім. Рудольфа Гесса

Саме так називається домашня пивоварня одного львів'янина :)
Наразі зварено лише один сорт і мені пощасливилось його скуштувати.
Це бурштиновий ель. ТТХ невідомі.
Після відкриття пляшки - активне піноутворення, пиво так і рветься на волю. Як знав - що відкривав над раковиною, бо в кімнаті підлога помита вже різноманітним пивом :).

Як видно - піна стійка і добре тримається, колір трішки бруднуватий, але загальне враження від пива хороше. Спочатку в запаху сирість, хоча, коли дріжджі трохи осядуть - з'являється приємна кислинка. Карбонізація низька, в смаку - фруктовість, хмелю хотілося б більше. В післясмаку та ж фруктова кислинка.
В принципі як на перший раз - цілком нормальне пиво. Немає приторної гіркоти чи сильної кислинки, притаманної домашньому пиву.
За інформацією - далі планується варка 2-х сортів, бельгійського пшеничного (клона хуґардена) та червоного елю.


А поки пиво дозрівало - були розроблені класні етикетки з картиною одного австрійського художника, який однак прославився іншим.

6 коментарів:

  1. він загалом непогані пейзажики малював...
    слух, як таке пиво дістати? здай паролі/явки :)

    ВідповістиВидалити
  2. ну я написав там в групу в фб і мені дали (бо я супер крутий пивний блогер бггг)
    а так - то перша партія була для друзів і т.д., а я просто випросив пляшечку.
    Інші 2 казав, що поступляти у вільний продаж. як буде інфа - дам знати

    ВідповістиВидалити
  3. Замовив в них Блонді та Останній в'язень Тауера.

    ВідповістиВидалити