четвер, 1 серпня 2013 р.

Портове

Калуське - Портове
алк. 3.5%, 11.0%
Калуське випустило 2 новинки - Жигулівське і Портове. Це вже 13 сортів, хоча всі вони світлі, однотипні і дуже схожі за характеристиками (лише Exportowe до Риги є темним). Наприклад, з такими ж характеристиками як і Портове Калуська броварня випускає також - Жигулівське, Exportowe до Львова, Ultras зелений і Banderbeer. Для чого - питання. Хоча, можливо це просто маркетинговий хід для збільшення продажів на Півдні та Сході.
Щодо самого пива - піна невисока, тримається недовго. Аромат слабкий, смак - ледь відчутна гіркота з якимось постороннім присмаком і легкою кислинкою. Карбонізація не дуже висока.

4 коментарі:

  1. ну так... я брав в "Файній пляшці" на Коперника.

    ВідповістиВидалити
  2. дизайн етикеток Експортового просто відпадний!!!
    і кокретно ця мене дуже потішила!!!)))
    а пиво... хм, ну як завжди - в Станіславові я його ще не бачив %-)
    мабуть нічого особливого, але в рази краще не продукти масового національного сечоваріння

    ВідповістиВидалити
  3. Ну так. Кожен новий сорт мене, як колекціонера пивних етикеток тішить, - це ж нове поповнення )
    Ну якщо вибирати між нашими пивгігантами і малими пивоварнями - то я теж схиляюсь до регіонального. Але все ж, з 13 сортів мати лише 1 темне, а решту - брати-близнюки, то це сумно

    ВідповістиВидалити