понеділок, 7 листопада 2011 р.

25

Вчора була особлива дата - рівно 25 років тому, 6 жовтня 1986 року Алекс Ферґюсон підписав контракт з Манчестер Юнайтед. Я тоді ще навіть не народився. За ці чверть століття сер Алекс виграв з Юнайтед неймовірну кількість титулів, обійшовши Ліверпуль за кількістю звань чемпіонтів - 19. А фінал ЛЧ 98/99 не забуду ніколи і для мене це найкращий фінал.
З нагоди такої дати клуб дав ім"я найбільшій трибуні стадіону Олд Траффорд Алекса Фергюсона. А я відкоркував 2 пляшечки пива з Шотландії - батьківщини САФа.

Belhaven McCallum's stout
алк. 4.1%, 0.355л
Колір темний-коричневий. Запах смаженого солоду, шоколаду, трішки кави. Смак кавовий, трішки палений, карамельний. Післясмак солодкий. Гіркоти зовсім не відчувається. Чимось схоже на їхній Scottish Stout, тільки не такий густий. Хоча чомусь більше схоже на темний ель, наж на стаут. Пиво звичайно хороше, але якоїсь родзинки йому бракує.



Bulldog Strong Ale
алк. 6.3%, 0.33л
Ось це пиво мені сподобалось. Бурштиново-червоний колір. Піна кремоподібна, крупнозерниста, залишається на стінках. Смак досить збалансований - гіркота, солодкавість, спеції, фруктові аромати. Незважаючи на високий вміст спирту, його ні на смак ні в ароматі не відчувається. Прекрасний ель, як я і люблю.



Немає коментарів:

Дописати коментар