вівторок, 9 липня 2013 р.

Медовий Ель

Добряк - Медовий Ель
алк. 4.5%, 14%
Вчора спробував медовий ель від Хмельницької пивоварні "Добряк". Склад: вода, ячмінно-солодовий екстракт, цукор, мед, дріжджі верхового бродіня. Після наливання в бокал утворює незначну піну, яка одразу ж зникає. Карбонізація - як в сильногазованих напоїв, дуже інтенсивна. Колір світло-солом'яний, з відтінками зеленого. Запах досить різкий, трав'янисто-медовий. Смак медовий, переходить в приторно-солодкий. Ні хмелю, ні солоду не відчувається. Пити доволі тяжко через надмірну солодкавість. Чому цей продукт називається "напівтемним" та "елем" - невідомо.

5 коментарів:

  1. Называется элем, потому как используются верховые дрожжи... и только...
    Ну а по факту - пиво не получилось... Да и вообще, толковые технологи не рекомендуют для производства пива использовать мёд...

    ВідповістиВидалити
  2. Мені вчора дружина зробила подарунок - була дуже рада, що знайшла мені нове пиво.

    А я його вже пив і пити його неможливо, ггг

    ВідповістиВидалити
  3. читав, що ти брав його по 14грн.
    Я в Файній Пляшці за 9грн взяв

    ВідповістиВидалити
  4. Я в розливайці коло філармонії.

    ВідповістиВидалити
  5. бачив його в магазині на передостанній зупинці трійки на кн Ольги
    + там вроді як було шось з самбірської броварні

    ВідповістиВидалити